מחלקת הרכש

פורסם בתאריך :6/16/2019

מטלות מחלקת הרכש:

1

לספק לכל מחלקות העירייה את כל הצרכים הדרושים אם זה דרך התקציב הרגיל או דרך תקציבים מיוחדים שהיא מקבלת ממוסדות ממשלה תוך כדי השנה.

2

רישום של כל הרכש הנייד לכל המחלקות והמוסדות

3

ניהול פרוטוקול ספקים וקבלנים למכרזים קטנים.

ואילו הדברים שמספקת אותם מחלקת הרכש למחלקות ומוסדות שונים הם רבים ומגוונים:

1

ציוד למשרדים, מחשבים, ציוד לפקס מכשירי צילום ומדפסות וכו'.

2

מכשירי חשמל מכל הסוגים, מזגנים, מקררים, טלוויזיות LCD    ומכשירי הקלטה

ומכשירי חימום וכו'.

3

מכשירים לשתייה ותחזוקתם

4

ריהוט למשרדים

5

ריהוט לבתי הספר, שולחנות וכיסאות לתלמידים, לוחות, ארונות וכו'.

6

דברי כתיבה לבתי הספר ומשרדים והרשימה ארוכה מאוד.

7

הסעות

תהליך האספקה למוסדות האלה הוא כדלקמן:

קבלת ההזמנה מהמחלקה- בדיקת הצורך- בקשת מחירים ממגוון ספקים- הכנת הזמנה אחרי בחירת הספק חתומה על ידי מחלקת הרכש והגזבר והגזבר המלווה- שליחת ההזמנה לספק- קבלת הדברים ובדיקתם- העברת הדברים למחלקה שביקשה- קבלת החשבון ובדיקתו ואחר כך העברתו למחלקת החשבונות, לתשלום, וגם יש לרשום אותה בפרוטוקול העירייה.

מכרזים שנתיים:

חלק מהחומרים בשימוש יומי וכל השנה לכן מחלקת הרכש מפרסמת מכרזים לקניית דברים אלו וחתימת הסכם שנתי עם הספקים:

1

דברי כתיבה

2

פרסומים

3

הסעות

4

חומרי ניקיון

פקידי המחלקה

מחלקת הרכש כוללת מנהל וארבעה פקידים.

מרואן סבאענה- מנהל המחלקה

טלפון – 049059116

פקס – 049059117

לבירורים: 9059116 / 9059111

פקס: 9059117

הדפס