מכרז מס' 62/2025 אחראי נושא תפעול במחלקת תברואה

وظائف

מכרז מס' 62/2025 אחראי נושא תפעול במחלקת תברואה

10.10.2025

  מכרז חיצוני 62/2025   

על פי סעיף 3 לחוק העיריות (גיוס עובדים), עיריית שפרעם  מודיעה על פרסום המשרה הבאה:

שם המשרה: אחראי נושא תפעול במחלקת תברואה.

דירוג ודרגה: אחראי נושא,  מנהלי  7-9  ו/או מח"ר 37 – 39

אחוז משרה: 100%

תיאור תפקיד:

אחריות כוללת על תפעול, בקרה ופיקוח של משאיות. פינוי אשפה ומשאיות מנוף, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של ניקיון, תברואה, ועמידה בדרישות הרגולציה בתחום.

תחומי אחריות ומשימות עיקריות:

  1. סיוע בתיאום ופיקוח על עבודת אחראי האזורים:

o        תמיכה מקצועית ובקרה על עבודת אחראי האזורים בתחום התברואה.

    • תיאום בין אחראי האזורים לבין גורמים פנימיים וחיצוניים לשיפור רמת השירות.
    • מעקב אחר עמידה בלוחות זמנים, נהלים ותקנים סביבתיים.
  1. תפעול וניהול שוטף של מערך משאיות הפינוי והמנוף:
    • סיוע בתכנון ובקרה על מסלולי הפינוי של משאיות האשפה והמנוף בהתאם לצרכי הרשות.
    • פיקוח על עמידה בלוחות זמנים ושיפור היעילות התפעולית של הצוותים.
    • טיפול בדיווחים על תקלות בציוד וביצוע מעקב אחר תיקונן.
  2. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה:
    • מעקב אחר ביצוע משימות הפינוי בהתאם לתוכנית העבודה המאושרת.
    • ביצוע סיורי שטח לאיתור ליקויים ומתן פתרונות מהירים.
    • יישום תקנים סביבתיים לצמצום מפגעים.
  3. עבודה מול המוקד העירוני:
    • קבלת דיווחים בזמן אמת על מפגעים, תקלות ופניות תושבים הקשורות לתברואה.
    • תיאום בין המוקד העירוני, צוותי הפינוי, וקבלנים חיצוניים לטיפול מהיר בבעיות.
    • מעקב אחר קריאות שירות וסגירתן תוך שמירה על רמות שירות גבוהות.
    • ניתוח נתוני קריאות המוקד ושימוש בהם לשיפור תהליכי העבודה.
  4. ליווי והדרכה מקצועית שוטפת לצוותי העבודה:
    • סיוע לפיקוח של צוותי נהגים ומפעילי מנוף.
    • ייזום והובלת הכשרות והדרכות מקצועיות בתחום התפעול והבטיחות.
    • תיאום בין גורמים פנים-ארגוניים לשיפור תהליכי העבודה.
  5. טיפול בפניות הציבור ומענה לתקלות בשטח:
    • ניהול וטיפול בפניות תושבים בנושאים הקשורים לפינוי אשפה ומפגעים תברואתיים.
    • תיאום מענה מהיר לפניות דחופות בהתאם לסדרי עדיפויות שנקבעו.
    • קיום קשרי עבודה עם גורמים שונים ברשות המקומית ועם קבלנים חיצוניים.
  6. שיפור וייעול מערך הפינוי והשירותים:
    • ייזום פתרונות טכנולוגיים וניהוליים לשיפור מערך הפינוי.
    • מעקב אחר נתוני עבודה והפקת דוחות תפעוליים לשיפור השירות.
    • השתתפות בתכנון עתידי של מערך התברואה ברשות.

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות:

השכלה : 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.

דרישות ניסיון:

  1. ניסיון מקצועי -  לפחות 5 שנות ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים:

·         תפעול וניהול מערך פינוי אשפה, גזם ופסולת.

·         עבודה מול קבלנים ושירותי ניקיון ברשות מקומית או גוף ציבורי.

·         עבודה ופיקוח בתחום איכות הסביבה, תברואה ותפעול עירוני.

  1. ניסיון שנתיים בעבודה מול תושבים/לקוחות:
    • מתן שירות לתושבים ופניות ציבור.
    • טיפול בתלונות ומתן פתרונות מותאמים לצרכים תפעוליים.
    • עבודה שוטפת מול מוקד עירוני ויחידות שירות ציבוריות.

ניסיון ניהולי - לא נדרש.

דרישות נוספות :

שפות: עברית בשפה גבוהה. שפות נוספות בהתאם לצורך.

כפיפות: כפיפות ישירה למנהל מחלקת התברואה/מנהל יחידת שפ"ע ברשות המקומית.

הנחיות נוספות:

*היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק  למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001

*תינתן עדיפות  לאנשים עם מוגבלויות  בהתאם לסעיף 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח 1998

* תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם כשאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים, בהתאם לסעיף 15א לחוק שירות המדינה (מינויים), תשי"ט-1959.

*העירייה שומרת לעצמה את הזכות להאריך את המועד האחרון להגשת מועמדות למשרה זו.

*בקשות מועמדות שלא כוללת את כל המסמכים הדרושים לרבות, טופס מועמדות, קורות חיים, תעודות אקדמאיות , אישור העסקה, אישור תקופת עיסוק מהמוסד לביטוח לאומי  או שהוגשה לאחר המועד האחרון להגשת מועמדות, תידחה.

*וועדת הבחינה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהמועמדים לבצע  מבחני מיון או ראיון מוקדם למשרה לקביעת ובחינת הכישורים של המועמד.

*תנאי ותקופת ההעסקה למשרה זו תלויה בתקציב שנתי מהמשרד  הממשלתי או הגוף הממן.

*מה שפורסם בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה

הבקשה למשרה תוגש על טופס מיוחד השייך למחלקת משאבי אנוש שנמצא בקישור  https://bit.ly/3pIrzin  

טופס הבקשה יוגש למילcv@shf.org.il     או באופן ידני במשרדי מחלקת משאבי אנוש, עד למועד אחרון יום שישי 24.10.2025  

נאהד ח'אזם  - ראש עיריית שפרעם